tisdag, mars 28, 2006

Tygpåse del 1

Nu har jag halsduk, sneakers i turkost och handväska i turkost och andra pastellfärger. Dessutom tänkte jag använda min jeansjacka från förra året. Det är bara en sak till att sy för att vårens första outfit ska bli komplett och det är den obligatoriska tygpåsen. Jag är student och jag behöver en tygpåse till mina saker som skall fram och tillbaka till skolan. Till sommaren är dessutom en tygpåse perfekt att packa sina badkläder i. Jag har en tygpåse från i höstas och jag tänkte att vårens påse skulle få en liknande modell. Jag har tagit kort på höstens påse med tillhörande halsduk, vantar och sneakers för att ni ska få en uppfattning om vad jag tänkte sy. Nu är det bara att åka och köpa lite tyg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fina saker du gör! :-)
Ska kolla vidare.. ;-)