lördag, mars 18, 2006

Halsduken är klar

Ibland går det inte riktigt som man förväntat sig. Som sagt är min virkade halsduk klar och jag är förvånad och faktiskt lite besviken tror jag. Jag hade tänkt att detta skulle bli ett projekt som satte mig på prov. Jag hade fått för mig att detta skulle ta lång tid och halsduken skulle möjligtvis bli klar till midsommar och då skulle jag bli mäkta stolt för att jag genomfört detta tålamodskrävande jobb. Halsduken är ändå 2 meter på ena hållet och 17 cm på andra men detta tog inte mer än ca 20 timmar att genomföra. Måste bero på att jag förra veckan fastnade 6 timmar framför dumburken och kom igång bra med virkningen. Jag är ändå glad för att den är klar för igår kändes det som våren börjar komma och då ska jag ha halsduken till min fina jeansjacka jag köpte förra året.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar verkligen din halsduk! Jättefin!

Anonym sa...

Var hittade du beskrivningen?

Anonym sa...

Hej!
Din hals var jättefin.
Man kan inte få beskrivning på den?