tisdag, mars 07, 2006

Sykurs

På måndagar går jag på sykurs och igår var den andra träffen. Jag måste rekommendera alla att gå på kurs. Det är jättekul, du lär dig nya saker och får träffa sköna människor. Det kan inte bli bättre. Mitt första projekt på kursen var en röd barntröja. Jag tänkte att en liten tröja kan ju inte vara så svårt att sy. Nu när allt är klart tycker jag armarna ser lite korta ut men jag måste prova på ett barn innan jag vet säkert. Nästa projekt ska bli lite svårare och därför tänkte jag sy en kjol. Det är lite svårare för då behöver jag sy i en dragkedja. Jag är ju där för att lära så vi får hoppas att det går bra.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hej hej!!!
tänkte kolla vart du hittat din sykurs?+ jag vill ju så gärna gå en jag med i göteborgområdet!!!
malla_79@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
jag skulle också gärna vilja veta var du hittade din sykurs?!!
mvh
malinfuruholm@hotmail.com

Anonym sa...

Hej bor i Stockholm och vill också gå sykurs vet du nån bra och billig där? Tack kram
stareye24@hotmail.com

Evelina sa...

Hej :)
Vart hittade du sykursen? En vän till mig vill lära sig sy och tänkte ge henne det i födelsdagspresent :D

Mvh