fredag, april 28, 2006

Ring nr 2

För två dagar sedan (tror jag) var jag och tittade på en japansk pysselbok på Akademibokhandeln. Jag tyckte att det var lite dyr men igår kom jag på att jag har fått födelsedagspengar och dessa skulle passa bra att använda till boken. Sagt och gjort åkte jag till staden med mina ovikta pengar och när jag kom fram var boken såld. Vad ledsen jag blev. Nu fick jag tummen ur och frågade vad boken hette i alla fall. Den heter ”Krokoro no te” och är skriven av Kumiko Sudo. Nu har jag beställt den från Bokus istället så allt har ordnat sig till det bästa. Jag har gjort en ring till som är inspirerad av denna bok (jag hann bläddra lite i den första gången jag såg den). Jag väntar med spänning på min bok. Tack Elsa och Gustav för födelsedagspengarna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vill du få tag på fler japanska böcker, kolla på www.yesasia.com. Dom är billiga, frakten är gratis på beställningar över 50USD, och det finns massor. Det är lättast att söka på ISBN, eller på en japansk titel.