lördag, februari 18, 2006

Hårsnoddar

Pyssel, pyssel, pyssel och ännu mer pyssel och jag älskar det. Nu har även OS tagit mitt hjärta och jag är fast framför dumburken. Det är dock en bra plats att pyssla på. Det går att titta lite på tv och pyssla samtidigt. Igår satt jag och tittade på när tre kronor mötte USA och det var så spännande att jag fick ont i magen. Dessutom vann de så idag ska jag nog göra ett litet OS pyssel. Resultatet av det får jag rapportera senare idag eller i morgon men dagens pyssel är hårband. Jag har hår som är svårt att ha uppsatt på grund av att hårsnoddarna inte håller sig kvar i håret utan bara glider ur. Jag har därför gjort egna hårsnoddar av resårband som går att spänna lite efter jag satt i dem i håret. Resultatet är att håret sitter där de ska. Snoddarna är kanske inte så fina men praktiska och bra.



Inga kommentarer: