torsdag, februari 26, 2009

Är det någon som vill virka en nätpåse?

Jag har virkat en nätpåse och skrivit ett mönster. Nu sitter jag och funderar på om någon förstår mitt mönster. Är det någon som vill provvirka mönstret? Jag skulle bli så glad om någon kan göra det. Den som vill virka får garn. Jag blir glad om jag får feedback och ett foto på resultatet. Skicka ett meddelande på Made by you hemsidan. De tio första får garn och mönster på posten. Ange adress och vilken färg ni vill ha på garn.

14 kommentarer:

svartanova sa...

Jag provar gärna om jag klarar det. Den är jättefin! Och vad praktisk att ha garn i! (eller över axeln med coola saker i) :)

Anonym sa...

Å ja gärna - och klarar jag det inte så får mamma fortsätta :) Jättefin verkligen!

Anonym sa...

shit pommfritt så snyggt.....
men jag kan ju inte virka

TruckerElin sa...

Hej!
Jag virkar gärna! Jag har skickat ett meddelande på Made by you sidan. Hoppas att jag är en av de glada som får testa!
Mvh Elin

Anonym sa...

Hejsan!
Det är så att jag börjat gå igenom centrallagret hemma, och upptäckt att jag har många garner som jag vill ha framme i vardagsrummet, och din virkade nätpåse är den perfekta lösningen! Jag hoppas inte att jag är för sent ute, men jag skulle jätte gärna hjälpa dig och prov virka!
Mvh en Virkande flicka!

Anonym sa...

glömde säga min mailadress :(
w_e_a_n@hotmail.com
//Virkande flicka

Pixi sa...

Nu jhar jag anmält mej så fr vi se om jag inte var för sent ute!! =)

Carolina Grönholm sa...

Sån snygg väska!

Alla kan sy sa...

Nu finns ett exemplar av din nätpås att beskåda på min blogg. Tack för att jag fick testa mönstret!

Anonym sa...

jag provar gärna ditt mönster också! jag skulle behöva en sån påse! kan du inte skicka mönstret till min mail?
Jolle_6@hotmail.com
/en beundrare

Anonym sa...

Åh, en sån hade jag velat virka.. Fast det är nog för sent nu va?

/johanna.lageholm@gmail.com

Jenny sa...

Hej.
Jag skulle gärna villja göra en sådan fin väska till min lilla dotters leksaker.

Skulle man kunna få mönstret?
MVH
Jenny

hjelm.jenny@hotmail.com

Anonym sa...

Ååå, en sådan vill jag virka. Fast jag är lite sen ute eller hur?

/fanny@sevrell.se

Matilda sa...

En sådan väska skulle jag vilja ha mönstret på. Men jag är väl också ör sent ute :P?