måndag, augusti 18, 2008

Pyssel-OS


Läste om det idag. Att man ska pyssla och titta på os. Jag är lite sent ut men jag kan kanske spurta lite på slutet. Jag måste ta tag i mina Halloween figurer. Jag har redan gjort en vampyr men jag vill göra en pumpa och en häxa också. Min sambo ska bort i helgen så då kan jag virka dag och natt.

Försäljningen gick bra. Jag fick sålt några mönster och ett helt gäng med garn. Det var roligt att träffa pysselkompisarna. Nästa gång ska vi göra det lite mer organiserat med en ordentlig inbjudan och så. Vi har pratat om att stå på julmarknad i Haga. Det skulle vara jättekul.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men, vad duktig du är!
Jag blir nästan lite avis på din kreativitet och den trevliga butiken - som jag självklart tittade in i! =o)

Själv gör jag eget papper och pysslar med allt möjligt, men virka... nä, det vet jag inte om jag kan!
Fast visst blev jag jättesugen på att prova!

Kram
Pysslan