måndag, augusti 27, 2007

Snart kommer det nyheter i affären.

Jag är lite less på att virka. Det känns som om jag har virkat oavbrutet i flera månader. Jag har dessutom problem att hitta på nya mönster och det är ju inte så bra. Jag har funderat ett tag på att göra filtfigurer till affären. Det finns en hel del japanska pysselböcker med filtpyssel. Jag har funderat länge men det har inte riktigt blivit av. Nu när jag var i Japan köpte jag några pysselböcker som inspiration och nu har jag äntligen börjat. Min första råtta är klar... och nu ska jag bara göra ett mönster också....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men så söt liten råtta! Kul att variera sig, inte bara virka, förstår jag!

Anonym sa...

kul med lite japanskt pyssel! himla söt blev den lilla figuren

Nina sa...

Jaa, vilken bra idé!
Jättesöt liten pys!!

Hmm...har jag inte lite filt som ligger och skräpar någonstans?
*springer och letar*

Elina sa...

Men åh så rackarns söt! Stora ögon och så pyttelila nostippen. Verkligen rar. Och grön! :)