torsdag, juli 13, 2006

Halsduk

I går när jag var och letade efter en pärm till mina hårspännen hittade jag ingen. Sedan kom jag på att jag kommer att få göra ganska många blad (se gårdagens inlägg) och kände att jag helt tappade lust att göra något åt alla mina hårspännen. Nu är de förpassade tillbaka i sin lilla tygbörs och vi får se när andan faller på igen.

Nu har jag istället nya planer. Jag har tänkt sticka en halsduk i turkost och lime. Den ska bli rutig. Jag tänkte ha olika sorters gran i olika toner, tjocklekar och sticka med olika storlekar på stickor. Jag har gjort en liten provlapp idag. Ni får tänka lime, turkost och inte orange brunt. Jag har tänkt att den ska bli stor och tjock och mysig. Vad tror ni? Kan detta bli bra?

1 kommentar:

Anonym sa...

Absolut! Blir nog jättemysigt.